0 Vergelijken
  • Vóór 15:30 besteld: zelfde dag verzonden
  • Uitgebreide productkennis
  • Persoonlijk contact
  • Flexibele service
  • 126 JAAR VAKMANSCHAP!
Service & voorwaarden

FAQ

  • Een bestelling plaatsen kan op elk gewenst moment via onze webshop. Via het 'Mijn Kisch' portaal kan je vervolgens de status van de bestelling inzien.
  • Uiteraard kan een bestelling ook telefonsich worden doorgeven zodat onze specialisten je eventueel nog van advies kunnen voorzien. Het Kisch team staat elke werkdag van 08:30u tot 17:00u voor je klaar.
  • Wil je liever langskomen en samen met één van onze magazijn specialisten een bestelling samenstellen? Ook dat kan! De magazijn specialisten zijn er elke werkdag van 08:30u tot 17:00u.

We kijken uit naar je bestelling!

Een webshop bestelling kan direct betaald worden met Ideal.
Ook kan bij een webshop bestelling gekozen worden voor betaling 'op rekening'. Je zal dan op de dag dat de goederen verzonden worden van ons een factuur ontvangen op het bij ons bekende e-mail adres. Deze factuur is dan ook gekoppeld aan de bekende betalingsvoorwaarden.

Wij kunnen het ons niet voorstellen, maar er kan natuurlijk altijd iets verkeerd gaan.  Wil je daarom iets retourneren?  Dan zijn er twee opties:

  1. In het 'Mijn Kisch' portaal kan je bij de desbretreffende bestelling een 'retour aanvragen'. Als dit gedaan is, zullen wij contact opnemen en een retourformulier toesturen.
  2. Uiteraard kan je ook telefonisch of per email contact opnemen met ons. Wij zullen je dan voorzienvan de nodige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Flexibiliteit hoort bij het Kisch ID. Wij kunnen een bestelling binnen Nederland namelijk naar elk adres toesturen. Handig he?!

Tijdens het bestelproces kan je zelf aangeven naar welk adres de goederen verstuurd mogen worden.
Is de bestelling al gedaan en wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Wij doen er alles aan om jouw gewenste leverdatum te halen.

Als de bestelde artikelen voorraadig zijn en de bestelling vóór 15:30u bij ons binnen is, zal de GLS bezorger de volgende werkdag al op de stoep staan.
Via het 'Mijn Kisch' portaal kan je de bestelling volgen en zien op welk tijdstip de GLS zal arriveren.

Onze digitale specialist staat 24 uur per dag klaar om je te helpen met een bestelling, maar het persoonlijk contact hoort bij het Kisch ID!
Heb je behoefte aan persoonlijk advies? Graag! 
Onze specialisten zijn elke werkdag telefonisch of per  e-mail te bereiken of kom bij ons langs om kennis te maken met onze specialisten onder het genot van een kopje koffie en een stroopwafel.

 

Geen paniek!
Bel of e-mail ons. Onze specialisten staan je heel graag te woord op werkdagen tussen 08:30u en 17:00u.